Cerita exam

Minggu lepas aku exam mini OSCE. Aku yakin engkorang mesti tertanya-tanya apa itu mini OSCE.

Mini OSCE ni secara mudahnya ialah satu sistem peperiksaan di mana doktor akan tunjuk gambar pesakit/penyakit kat depan dewan beserta soalan dan engkorang kena lah tulis jawapan dia kat atas kertas.

Haritu ada lah jugak dalam 22 soalan aku kena jawab. Jadi, aku kurang yakin dengan kemampuan aku untuk menjawab soalan haritu. Maklumlah, first time amek mini OSCE.

Jadi aku pilih port yang sesuai bila masuk dewan. Aku duduk belakang sorang brader skorer ni. Aku kenal dia dan dia kenal aku. So, sebelum mula exam, aku buat sikit small talk dengan dia, kasi rasa ukhuwwah sikit  kat situ.

10 minit lepas tu, exam pun mula

Lepas exam habis, dia pusing ke belakang dan meluahkan perasaan dia kat aku,

"What the hell was that Man?"

Aku yakin dia sebut Man (mula dengan huruf besar) dan bukan man.

"Fcuk this shit, fcuk my life!" jerit beliau menyambung.

Aku angguk setuju dan senyum memahami. Dalam hati aku bisik,

"Engko punya fcuk je engko kira. Kalo engko dah fcuk, aku tak tahu lah aku punya tahap ni apa,"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D