Cerita cermin dan pantulannya

Baca nota tapi tak masuk. Cuba lelap tapi tak ngantuk. Aku paling ke kanan, paling ke kiri tapi tak jadi. Masuk kawan aku, terus dia duduk depan cermin. Dia capai sikat kat tepi meja solek. Dia tenung pantulan dirinya dalam cermin sambil mula menyikat rambut, penuh gaya.

"Bila boleh aku luruskan rambut niiiiii," teriak beliau separa tension.

Dengan pantas tanpa ragu-ragu gua flying kick rusuk kanan dia. Tak cukup dengan itu gua kuntau dia sampai terpele'ot tangan kiri dia. Maka, mengerang lah beliau kesakitan yang maha amat.

"Rambut serupa maggi kembang rendam lebih masa ada hati nak luruskan rambut,"

1 ulasan:

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D