MALAYSIA VS SYRIA DI AMMAN


1. Walaupun penat bersorak full 90 minit tapi tetap berbaloi pasal dapat jumpa skuad Harimau Muda.

2. Masuk TV takpayah cakaplah, memang beberapa kali jugak gua masuk TV.

3. Nampak jelas kebersatuaan batch gua pada hari ini.

4. Batch tahun '91 memang tak pernah lepas dari segala pra sangka buruk dan tanggapan negatif terhadap kami. Ini sudah berlarutan semenjak kami lahir lagi!

5. Semoga Harimau Muda bertambah bagus dan terus berjuang!




Antara brader yang stylo semalam ekekeke


p/s : Nanti gua bagi link video dan gambar gambar lagi. Buat masa sekarang, gambar brader stailo ni saje yang ada ekekeke 

UPDATED : SELAMAT MENONTON VIDEO YAWWW   Untuk lebih sila lawati wall gua ok? TQ

2 ulasan:

  1. point no 4 tu terbaik.

    apa dosa kita di kehidupan lampau?haha

    BalasPadam
  2. Allah takkan uji seseorang kalau dia tak kuat.

    Peh!

    BalasPadam

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D