Persoalan yang dah lama bermain dalam fikiran aku

Kenal Pevita Pearce? Kalau kenal, pasti korang tahu dia pernah cuba mengorat aku dulu, tapi gua tak layan sangat. Pasal cinta antara dua dunia ni payah sikit.

Sesiapa yang tak tahu boleh google nama beliau. Silakan, gua tak marah.

Berkenaan persoalan yang sering bermain dalam fikiran aku, aku rasa lebih baik kalau aku bertanya juga pada korang. Persoalan yang sama ada dalam Transformers : The Dark Side of The Moon.

"Why does Decepticon(baca Indonesia) always got the good shit?"


Proof?

Julia Perez, Shinta Bachir, VJ Marissa, Acha Septriasa, Revalina S Temat, Nia Ramadhani dll.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D