Sumpah bosan

Life is getting pretty dull lately. Do know yang even kalau kau duduk luar negara, doesn't mean hidup kau enjoy dan happy sepanjang masa. Tak banyak perkara boleh dilakukan sangat ye.

Especially kat Jordan. I don't know whether it's only me or what tapi memang kebosanan adalah makanan ruji bagi student di sini. Maka tidak hairanlah kalau segala jenis series dan movie telah berjaya dikhatamkan dan disebat oleh student student di sini.

Game tak payah cerita lah, sampai boleh bosan main aku cakap kau. Muak nak termuntah pun pernah rasa.

There's not much that Jordan has to offer. There are, but definitely you can finish it in about one month of travelling. Tak banyak sangat plus dengan keadaan dan kerenah Arab yang so and so, it turns you off kadang kadang.

Nak berkomunikasi dah satu hal, nak capai agreement lagi. Memang penat. The thought of it pun dah penat, nak laksana?

Memang harom lah.

So the grand-est thing that we can do and always do is surfing the net. Keluar cerita baru, habes download, tengok kat skrin 42 inci member. Bila lapar, pergi makan ramai-ramai, borak borak. Balik.

Esoknya, ulang lagi. Nak up sikit kita main bola petang petang, itu pun kalau semua rajin lah nak turun. Kalau tak rajin, kita makan lah lagi lepas tengok movie dekat skrin 42 inci beli guna duit sendiri tuh.

Nasib baik internet sini laju gila ekmklvuugbwivnwovnsjvbadewgygjghst. Kalau masih lagi selembap siput babi seperti di negara negara tertentu, memang maki hamun lah jawabnya.

Akan tetapi, perkara seperti ini, haruslah ditempuhi dengan penuh sabar dan keimanan. Kerana di akhir penantian, akan terbayarlah segala penat lelah dan peluh perjuangan.

Kenapa aku cakap macam ni?

Tak perlulah dinyatakan jawapan yang barangkali sudah bermain di benak fikiran hati anda. Biarkan ia menjadi sebuah kenyataan yang kita sama-sama faham dan hayati. Oke, sumpah poyo.

Sebenarnya aku exam lagi 6 jam dan aku sudah bosan serta tawakkal memandangkan ini adalah last paper dan faham faham lah tahap semangat dia tu macamana kan kalau dah esoknya cuti panjang pulak tuh. Memang malas. Malas gila. Baiklah, dah malas aku nak mengarut.

Doakan aku jawab dengan selamat, result gempak, selamat perjalan pergi dan balik dan bahagia hingga ke syurga. Salam.

p/s : next entri aku show off sikit apa yang student Jordan buat time cuti lapang. Kehkehkeh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D