Malaysia menang bola beb.

Ada sorang suruh update belog. Pasai apa pun aku tak sure. HAHAHAHAHA. Tapi aku buat lah since dah kawan punya pasal kan? Tak kisah lah.

1. Aku harap Malaysia menang tak mengubah apa-apa yang ada pada dorang. Semoga terus berjaya dan tidak bongkak dan bertambah mutu. Itulah yang sebaiknya. Tahniah dari kami semua!

2. Nama Khairul Fahmi pun dah jadi Top 3 sebentar kat discussion Twitter. Sebaik sahaja semua orang tahu dia dah berpunya, terus turun nombor 7. Hahaha!

3. Barangkali masing-masing pun mahu beli jersi Malaysia lepas ni. Gua pun dah terikut sama. Hahaha

4. Aku dah tak tahu apa nak cakap. Tahun baru ni adalah yang sebenar-benarnya baru untuk aku. So aku cuma harap it will turns out great and may the same happens to all of you.

Salam, thanks :)

p/s : Member gua masing masing pun dah ada partner dah sekarang. Gua macamana pulak? Haram sungguh.

5 ulasan:

  1. agree dgn num 2 dgn 3! hahaa


    erk.yg p/s tu pun aku agree gak.
    cess.semua org nk tglkan club single skrg ni.

    BalasPadam
  2. pasal p/s tu...rilex,
    save the best for last la...hehe ;)

    BalasPadam
  3. takyah dok rashing rashing nak berpartner . ilek sudah . haha

    ogeyh, dah stalk dah .

    BalasPadam
  4. setuju dengan fara!

    perlu ke?

    buku tebal bio tu khatamkan dulu

    g belajar pasal tahi lalat puas2 hahahah ;p

    BalasPadam
  5. li zue : haa same la kan? :)

    naf : indeed :D

    faraa : sampai jugak kau kat sini :p

    M : its not abt tahi lalat only okaaaaaaay. haih. u got a lot to know abt medic tau :p

    BalasPadam

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D