hana_tajima

Hana Tajima siapa kenal? Muka macam wife sepupu gua. Bikin pening juga memikirkannya.

Kehkehkeh.

Bosanlah pagi pagi buta ni. Dua tiga jam lagi ada program raya PERMAI. Jangan tanya PERMAI tu apa, isu sensitif. Ala ala group mafia gitu. Sekali tanya, buat salah mahu hilang jari kelinking. Eh, macamana tah ejaan dia aku pun tak tahu.

Tapi serius, siapa kenal Hana Tajima? Bagi intro sikitlah. Gaya macam comel. Tapi tak tahu lah kan. Gua agak ini geng geng Yuna Zarai jugak. Tengok pesen macam lebih kurang.

Dah bosan sangat dah ni. Sampai sebuah lagu pun gua dah abes menuntut. Bosan bosan rasa nak jiwang bolehlah main. Nak feeling sikit biar dah dua tiga bulan tak call mak bapak. Ehemm, mak bapak ye. Family. Bukan orang lain. Itu jelah sumber jiwang aku pun.

I'm just saying.

Tapi seriuslah, siapa kenal Hana Tajima?

9 ulasan:

  1. nak kenal hana tajima try tgok blog beliau,

    http://www.stylecovered.com

    huhu. mmg geng yuna. mereka bsahabat baik kott.

    BalasPadam
  2. aku kenal ! sebab dia dres sup stylee, dia br convert msk islam 4,5 tauun lepas, cmtuh ahh,comel kan dia :D

    baru baru ni dia dtg malaysia, sebab tuh cam org sibuk cakap cakap pasal dia

    BalasPadam
  3. waaaaah, bagus bagus. dia mcm model en? comel sangatts. Hahahaha

    BalasPadam
  4. she's mixed japan and british, and mualaf.gorgeous gilaa pla tuuh,cos she's a fashion designer and ade boutique sendiri kt britain tuu :)

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. she's friend of yuna..very close..and fashion designer of MAYSAA..cam yuna jgk la..ada butik sndiri..and already married ...^^

    BalasPadam

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D