Kawan

Sejak tukar layout baru ni, gua rasa nak update blog tiap tiap jam. Standard la, orang dapat awek baru pun layan 24 jam. Bila dah bosan, mula letak tepi. Alasan ada kerja, sibuk buat assignment, mak minta tolong tu dah ibarat cair kat mulut. Gua malas lah nak ngaku gua camtu.

Awek pun tadak. Dusta betul.

Oke, so aku rasa sometimes, macam sesetengah orang ada clique masing masing, I mean, first time kau jumpa orang, takkan la kau terus buat macam dia dah kawan dari tadika lagi. Memang makan penampar la camtu. Walaupun kau puasa.

Tapi yang aku nak maksudkan ni macam lain sikit, everyone ada dia punya circle of friends, people yang dia trust. Dan ini agak menghairankan aku la kan? I mean, barrier antara kau dengan community masyarakat lain mestilah ada, tapi tak bermaksud selamanya. Sebenarnya gua kecewa tengok orang layan orang lain macam kawan, tapi dengan gua macam buat buat tak kenal. Macam lah gua ni lain sangat dengan orang yang dia layan tu.

Jangan risau, ini bukan pasal perempuan. Ini pasal kawan. Hekhekhek.
Apa aku merepek pun tak tahu lah.

Ada kawan dah hilang dekat seminggu dah. Amacam, lu boleh agak ka?

2 ulasan:

  1. lu hilanh kwn ye?xpe..kwn lain byk lg..lu pilih je spe lu nk..

    BalasPadam
  2. lu bukan kawan.
    tp sahabat.

    BalasPadam

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D