Pantas dan cekap

Salam,ada banyak reason kenapa aku malas nak update :

1. Adalah kerana layout baru ni susah aku nak ke dashboard.dia takde menda alah yang atas tu.

 (perhatikan kotak berwarna hijau kehkehkeh)

Haaaa yang tu lah,so aku susah nak masuk dashboard,susah nak terus ke new post then tulis.Haish.

2. Internet rumah aku tak dapat dapat lagi.Lambat betul Arab buat kerja.Benci weh.

3. Aku agak ramai dah tak baca dan malas nak baca blog ni sebab aku dah jarang update.Kalau aku pun,aku dah malas nak amek kisah lah.Grr.

4. Sebab aku dah jarang online sekarang.Sudah boleh tahan Fesbukk semua benda alah nii.Heeeeeeeee but still,aku akan bukak ym kot(?) Sebab takkan la nak putus hubungan macam tu teruskan?

5. Dua bulan lagi aku dah nak balik Malaysia enshaAllah tak sabarnyaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaarrrrggghhhh so doakan aku takde kantoi mana mana paper okay?

6. Aku dah nak pergi umrah(?)

Okay,rasanya itu je kot(?) Memang tak sia sia aku beli gitar tu,kurang kurang takdelah kebosanan kemudian kacau orang kat Fesbukk buat kecoh ape lah,annoying segala bagai apa semua entah.Hehe
And one more thing,I bought the jacket  I wanted online,kat E bay and it turns out well.Heeeeeeeeeeee :D

Aku dah taktau nak cerita ape.Bai bai.Salam.

Ohh ya,sedekahkan al-Fatihah kepada kawanku,Allahyarham Afiq Nordin Arshad.Moga beliau ditempatkan dalam kalangan para solihin.Ameeeeeeen.

7 ulasan:

  1. kenapa dengan allahyarham afiq nordin?

    BalasPadam
  2. errr...no komen..hehe

    kwn sy ckp lelaki pndai main gitar HOT!

    BalasPadam
  3. najib : dia classmate aku utk dua thn.dia baru mninggal dua hari lpas.

    iema : hahahah no komen? :p

    BalasPadam
  4. yang benda menunjukkan ke dashboard tu boleh letak balik even dah tukar layout .

    BalasPadam
  5. besnye pergi umrah..all d best di sana.!
    doa untuk kami di malaysia ni..ehehehe

    BalasPadam
  6. waaaaaaaah dh beli eh jacket tu?bukan nk ckp! -.-

    BalasPadam

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D