Teka teki

Ini hapdet baru punya.Aku dah rasa malas nak hapdet blog sebab takde cerita mungkin?Tak seronokla kalau takde cerita,nanti orang kata blog merepek pulak.

Tanaklah dilabel begitu sekali.Dan aku ada satu soalan killer untuk semua.Tak ramai boleh menjawab tanpa bertanya kepada Pak cik Google.Dan so far,hanya seorang mampu menjawab tanpa pertolongan Pak cik Google.

Konpem bila gua tanya yu ols tak bole jawab direct.Soalannya berbunyi,

Ikan yu bertelur ke beranak?

p/s : untuk jawapan,sila tunggu post seterusnya.Ciao

2 ulasan:

  1. kau kenapa jadi pendiam tetiba?

    BalasPadam
  2. ada sesetengah ikan yu yang dari jenis ovoviviparous iaitu yang beranak. betul ke? saya dah jawab, so the right answer? hee, cuma agak tertanya-tanya.

    BalasPadam

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D