Of Bally Shoes and Bunga Telur

Assalamualaikum readers


OMG.Exam Organic Chemistry esok lah.Then on 22nd ada exam Wellness and Lifestyle.Esoknya pulak ada exam Physiology.Then aku harap dapat rehat cuti kejap since next exam is somewhere in the middle of April.


Nak tanya lah,siapa tahu macamana nak buat the post shorter?I mean,macam kalau orang nak baca the full one they have to click the part yang tulis READ MORE tuh.
Macamana ea?Is it depends on the template atau pun tak?
Sebab aku rasa macam aku banyak sangat membebel dan sangat panjang post post.Lepas tu aku sangat suka layout ini (Well that is because ini je yang dia provide which I like the most -.-" FYI,aku still taktahu ak tukar layout macamana. T.T) and aku taknak lah susahkan korang nak scroll down this blog kan?
I mean,kan nanti scroll bar tu jadi sangat kecik kalau page tu terlalu panjang.So,ai tak nak susahkan you all :D


Sekarang cakap aku baik.


( Aku rasa perenggan atas ni sumpah macam gaya perempuan dohhhhhh T.T )


Semalam ada election macam Majlis Mahasiswa JUST la.Dan aku tak mengundi.Sebab aku malas dan tetiba pulak dengar cerita student JPA tak ada nama dalam list mengundi.Hak kami dah dinafikan kot sebagai mahasiswa JUST.Menyedihkan betul.
Dorang cakap election tu teruk dan sangat berat sebelah tambahan pulak tak professional.Aku dah agak,sebab tu aku tak pergi mengundi HEH *Senyum bangga


Aku rasa harini aku nak tulis sikit je,sebab aku tengah buat soalan tahunan lepas.*Teringat something.


Ohh ya!Ada one group ni kan,dia guna Google Translator kot untuk terjemah dia punya manifesto.Then bagi kat student Dentist.Dorang pun daripada Dentistry punya Faculty kot.


Ulang suara, DENTISTRY. Amek kau ulya nak sangat buat racism.Grrr.


Konon nak raih undi la.Tapi manifesto dia satu jadah pun aku tak faham.Dah la bunyi menakutkan gila.Ini dia bukti.




Let me highlight some of them,


1. Teruskan untuk membuang kuliah.
2. Maihtajonh untuk menyediakan semua pelajar alat harga terjangkau


WTH?itu jela antaranya.Nak tengok boleh save image tu letak kemas kemas sebagai dekstop wallpaper.Surprisingly kan?Melayu punya ramai fasih fasih kat JUST,Google Translator jugak dorang nak guna -.-"
Takpelah,at least dorang dah try nak pancing undi budak Melayu kan.Syabas Syabas.Tepuk tangan.


Okay lah.Aku nak pergi.Dorang dah panggil suruh jadi Imam qiamullail.Doakan aku berjaya ini exam dan seterusnya.Nanti balik aku belanja semua yang doa makan aiskrim.


Aiskrim bukan runcit-runcit punya.Ini aiskrim terbaik.


Aiskrim potong 20 sen belakang Giant Ulu Klang :D
Sedap kot.Jangan pertikai lah kalau korang bukan orang UK.


Okay,dorang dah qamat dah tu.Bai bai.Salamchss.


p/s : Tajuk tu buat aku teringat zaman sekolah.Jangan persoal :O

16 ulasan:

  1. x yah la buat benda alah read more tu. annoying siot.

    ko pegi settings, pastu ko ubah berapa number of published posts in one page. buat ah 3 je ke. baru pendek sikit tanpa perlu jadi annoying read more read more tu.

    BalasPadam
  2. '"kami meminta tuhan utuk menolong dan pandai berfikir"


    HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA WADEHEEELLLLLLL SUMPAH COMEEEEEEEEELLLL.

    BalasPadam
  3. haha biar ar.. hidup dentist !!!! dentist bangkit hahahahaha... eleh. banyak la kau imam gua tunggu taknampak pon hhaha

    BalasPadam
  4. maihtajonh : ape yg mereka perlukan. hebat giler.

    BalasPadam
  5. see. u do sound like one!
    haha. :D

    BalasPadam
  6. diha : ohh thanks :D

    Aika : Itula pasal.Googles -.-"

    Ulya and azam : Lu nak cari gaduh kita jumpa belakang masjid.

    kak one : where does that word come from ??

    cely : -.-" I know.I just cant help it.

    BalasPadam
  7. imam nak gadoh blakang masjid
    wow!


    ahahaha!

    BalasPadam
  8. mestilah cik nawal.ini bukan calang calang punya imam.
    EHEHEHE.

    BalasPadam
  9. kau tau tak aku benci orang racist?

    BalasPadam
  10. siapa racist?
    kau tu je rasa lebih lebih.
    hahaha

    BalasPadam
  11. i think it's from ما يحتاجونه .

    ha.. ini kepentingan mempelajari tulisan arab rumi nih.

    BalasPadam
  12. ceh.tak suka betul arab rumi.
    nmpak rosak ?

    hahaha

    BalasPadam
  13. ******** kau racist ....

    BalasPadam
  14. -.-" sejak bila plop mung ni?

    BalasPadam

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D