Hangat hangat tahi ayam

Okay,you all (again,bajet ramai follower sangat) maybe wonder kenapa ada lagi post padahal bukan kau cakap blog ni dah tutup ke?
Baiklah,let me get this straight.

I will NOT SHUT DOWN my blog.

ulangan.

I will NOT SHUT DOWN my blog

Whyy?

1. Aku rasa macam blog ini sangat memorable bagi aku (?) Sebab most of my friends know me from this blog.And sangat merugikan jika aku tutup blog ini.Ramai kawan aku yang hanya akan baca blog ini walaupun mereka tak contact aku.Dan aku sangat terharu.Kalau aku tutup blog ni,macam mana pulak dengan mereka kan?

2. Aku rasa macam poyo dan LOSER pulak lah aku ni kalau tutup blog.Dan kalau tak tutup blog pun,macam LOSER juga sebab dah pernah announce kan?

Okay,sekarang ni gua memang LOSER.

A TOTAL LOSERR.WITH THE DOUBLE L.Oke,itu sangat gedikk -.-"

So,boleh maafkan tak kalau aku tak shut down blog ni? :))))))

3. Lee baru je ajar aku satu benda yang cool.Walaupun ia agak outdated,tapi aku still rasa ia cool.Sebab aku tahu dulu berbanding rakan rakan yang baru berblog.MUAHAHAHAHGAGAGAGA.


*Alunan muzik yang sedih dimainkan


Terima kasih Lee.Walaupun kau demam kau masih sanggup ajar aku kan?Kau ajar aku dengan suara kau yang serak serak tu.Tambah pulak kau cakap sorang sorang sebab tak boleh dengar aku cakap.

Aku cukup terharu. *Wiping tears.



4. Aku tak nak bersusah payah buat blog baru.Ini adalah benda yang paling merumitkan. -.-"

Aku tahu aku ni teruk dan tahpape sebab dulu cakap nak delete blog,sekarang cakap lain pulak.
Okay,the truth is I've been in a screwed up condition and situation lately.
Nak cakap PMS,aku bukanlah golongan begitu.Tapi entahlah.

Sekarang ni aku nak minta maaf kat semua sebab jadi celaru dan kelam kabut tahap dewa semenjak dua menjak ni.
Aku juga ingin berterima kasih kepada semua yang menyokong aku ketika aku dalam proses down hari hari sebelum ini.

Kepada yang terasa ketika membaca blog ini,jangan terasa kalau anda tak kenal saya.
Blog ini adalah random things yang aku tulis tentang diriku dan orang orang sekeliling ku.
Okay,itu sangat cheesy.

Bai bai.May a new start begin.InsyaALLAH.

Anggaplah the blog comes to life after it's dead for like errrr , 20 hours?
Some kinda Frankenstein ehh?


COOL. :o

9 ulasan:

  1. haha apa masalah kaw pown aku xphm ni ;p

    BalasPadam
  2. nk link new place?
    promise won't kecoh,,haha


    or u're staying?

    BalasPadam
  3. u're totally a LOSER~~~ *sje nk akidkan lg skalik..haha =p

    BalasPadam
  4. hahahaha.. thoought so..:)

    BalasPadam
  5. aku da padam blog baru tu.Stay jela.
    Nyampah plak ni.

    apa thought so thought so?
    Hah aulya?

    BalasPadam
  6. hahahaha... :p yela takkan ar an addicted blogger will delete his blog en en en en en en en

    BalasPadam
  7. addicted?I'm just addicted to my friends lah.
    Sebab tu I buat blog ni.

    Sekarang sila cakap aku sweeeeet :)))))

    BalasPadam
  8. hahaa..kelakar la weh aku tengok kau ni..

    xsangke ade jugak guyz yg ada masalah rumit nak wat keputusan2 remeh cam ni..

    wat solat hajat dulu r len kali sebelum announce nak tutop blog..wakaka..

    ..lawak2.

    BalasPadam
  9. Tu maksudnya kau memang tak kenal lelaki dgn cukup baik lah tu.

    Apa lahh. -.-"
    :DD

    BalasPadam

I know some of you got no blogger account, but at least jangan lah guna nama Anonymous, susah aku nak refer nanti. Think of a name okay? Thanks! :D